19 April 2013

# aku suka(Part1) : sis Honeypokapoka a.k.a N.Fatin Alwani yang ohsem






Assalamualaikum wbt,, <3

Ni 1st time bgtau hijabies yg aku suka. .yg sekian lama aku stalk dlm diam, ,yg suka baca semua post d blog, ,habis aku geledah baca smpai abis. .brpa kali Yang daaaa, over gila :P

Arini bgtau 1 dunia akak yg cun yg paling aku suka stalk,, Kak Honeypokapoka.. !!!
hehehe, i like her sbb humble ,biarpun xpenah jumpa in person.. dpt stalk dr her Tumbler, Twitter.. kiut gilaa,  n paling penting tutup aurat dan fashionable jugak,, skrg ni tgah preggy,, kiut gilaaa :)) pernah sekali tu tgk dkt Tumbler pasal wedding dia, hurm bestnya, meriah ,simple dan sweet.. 1st time tgok wedding mcm tu. Oh i wish :) akak fatin pernah stdy dkt Sabah juga, walaweh n baru2 ni dia travel g sbh biapon tgah preggy, uhh.

really admire yg pakai hijab covered everything,, biarpon ikot trend semasa, ,byk lagi blogger2 yg best , aku sendiri pon kalau tgok blogger yg tutup aurat, rasa ingin jugak jdi mcm bgtu.. skrg ni pun still adapting the Islamik way.. Niat baik msti Allah bls yg baik juga kan,




ni la Akak Fatin yang Ohsem mcm aku, ceh ceh :P

Alhamdullilah, 25 tahun diberi lagi peluang dan ruang untuk merasai hidup di dunia. Syukur diberi kesihatan, diberi rezeki, diberi dugaan, diberi keluarga dan kawan yang terbaik. Bakal menerima &#8216;permata hati&#8217; dalam masa 5minggu lagi. Moga semua doakan yang terbaik. Untuk suami @ehsanhanafi terima kasih kerana menjadi antara rezeki yang terbaik dalam diri ini. Alhamdullilah Alhamdullilah.  Terima kasih yaAllah. Terima kasih juga buat ucapan dan doa kalian. Allah saja yang dapat membalasnya.

Aaaaaa adorable to the max! @jannahjalidar  (at Nurul Wonder Wardrobe)


Its a perfect place for honeymoon/babymoon! RM200 per night. Visit sekeping.com for more info. (at Sekeping Kong Heng)

Bubble bubbly! (at Pekan Ipoh)

Mencari modal untuk pulang ke semenanjung (at Pasar Tanjung Tawau)

sis dgn asben dia sweet like a candy, aww happy for them, Buat akak Fatin, saya culik pic akak dkt Tumbler, jgn marah ye (*kalau kak fatin bacalah) hahaha . adorable kan, suka tgok tyle dia, preggy x preggy tetap kiut,. moga dapat baby yg super duper kiut, soleh dan solehah . ,biarpon sis xbaca blog aku ni tapi doa telus ikhlas buat sis :)))) 

haa jom p stalk Tumbler akak fatin dan sewaktu dgnnya :)) jom ! :DD

Twitter: nfatinalwani

Pinterest: http://pinterest.com/nfatinalwani/

Facebook: http://www.facebook.com/nfatinalwani

Instagram: http://instagram.com/nfatinalwani

hehhehe, till then ,

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum my Bumblebeee