11 March 2013

its been a long time


assalamualaikum fellas.

masih lagi di sini.
yeah this practical days will end soon. I hope so

day by day its seems like the same as always.
wake up every morning in monday and hoping tomorrow will be saturday. ohh man.

2011, my sister kahwin. my mom was very happy. Then..
2012, my 1st brother pulak kahwin. pastuu we'r guessing pasni rumah xkan dtg byk org dah, no one will kahwin lgii, BUT
2013, terkejutnya my 3rd brother will ends his zaman bujang. .wee, unbelievable. berharap la my brother kahwin lama lagi tp sudah tunjukkan hasratnya untuk kahwin wif his wewek.
my mom very2 not sure la pasal kahwin ni, tp msti ni semua Jodoh. Allah ada kan, He knows the best.

dulu, kami main kejar-kejar keliling ruma, cubit-cubit, marah-marah , geram sambil sumpah-sumpah lg, Allahuakbar.
sekarang, kami punya kehidupan lain. my brother kahwin. .he will have the new life then..
macam xpercaya kann, ,

cepatnya masa berlalu.

Ya Allah. kalau boleh undur masa kan best. nevermind. Syukran Alhamdulillah Ya Allah. Thanks for the life

Its been a long time



No comments:

Post a Comment

assalamualaikum my Bumblebeee