13 December 2013

No title

I wrote for myself.
Belum mula everything and i was start complaining.
Huh. Apa laa ko ni era?

Mula stress da, berdebar. My marks? Hmm.

Hari2 yang dijalani penuh debaran like seriously. Mcm xmau langsung ke clas. Aigooo

Dah satu2. Emosi lagi nda stabil. Hm.
Bukan utk kata tidak. Tapikan i would say no sbb nti berbalik diri sndri.
Such a day i think jangan ada perasaan hati hatian.
Aku takut jatuh tersungkur untuk itu.

Aku takut aku abai semua.
Dan

Aku takut aku tidak punya masa untuk the one. The family.

Aku fikir hari2 ku terisi indah. Terimakaseh.
Despite it. . Aku takut untuk berkata henti.

Aku tau kau pnya kehidupan sendiri with the love one.
I dont want anything happen to it. Yess percaya takdir dan jodoh Allah.

Tapi ingat ku juga punya hati.

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum my Bumblebeee