08 November 2013

Teruskan perjuangan

Kadangkala saat sepi sendiri waktu begini, .ku lebih gemar jadikan diri positif selalu.

Kadang fhm diri sendiri lagi susah dri fhm org lain. Kenapa buat tu. Knpa buat ni.

Perasaan campur baur.

Sahabat. Bestfriend. Kawan. Semua yg aku rindu. .moga terus berbahagialah hidup kamu.
Kdg lihat komen kamu dmna pun .
Ku berfikir dan batalkan niat utk masuk cmpur.. Bukan aku xsayang, bkn aku xrindu, tapi aku peduli hati kamu. .
Dlm diam aku fikir, masih rindu ka padaku?. .masih ingat ka dgn aku? Masih wujudkah aku dlm diri kamu?

Sahabat. Org diam itu xbermakna dia diam seribu bicara, xbrmakna dia punya hati kering. .

Aku fikir dgn cara diam ini la buat aku bahagia tanpa perlu kata manis kamu. Aku rasa ptutlah aku pergi mcm asap hindari kamu. .

Buang semua fikiran buruk kamu.

Aku kan baik-baik saja.

Walau aku nangis tanpa suara.

Terima kasih tidak cukup gambarkan rasa syukur aku punya kamu semua.

Memori tersemat dalam-dalam dan ku tidak perlu gambar utk itu.

Semoga terus maju kawan-kawan ku.

2 comments:

assalamualaikum my Bumblebeee