10 January 2013

diam or silence or whatchuu want ?


Assalamualaikum peeps :)


Holla im seeing you guys lagi ^_^. oh well, online dipejabat yg bagaikan ruma sendiri. buat xtau malu leeee :P
(OH ada kesah ?? takdakk okeyookey :)) 

hmm, praktikal day mcm oh best, best. Yaa, mmg la Best. mcm kau bngun pkul 5.30, get ready and stuff. mcm well i'm really going to do this, the practical. and YES .I did it :) walllaaa.
aku pun tidaklah sempurna. aku cuma mesra(bukanlah mesra pegang-pegang) dgn org yang betul-betul aku rapat. semua pun begitu. semua pun aku ckp balik apa lau dorg tnya. aku bukan pelawak mcm JOZAN ! wewiitt dorg memg ohsem mcm aku :P 
DIAM -- 
kamu tau kah mkna diam tu apa ? 
REALLY?? hmm. untuk aku, diam bukanlah bermakna kau xda perasaan lgsg. hey, i just  want to jaga ur feeling. 
" lidah lebih tajam dari mata pisau tau"
aku xmau anybody gets hurt kalau aku ckp yg buruk tau anything laa. aku diam xbermakna aku not joyful. family aku pun ckp aku gila weh ( wuuu gila ? hahaha) 
tulah org salu judge the book by the cover kan. mcm memang terrible la if mau puaskan hati semua orang. its sucks already :(  

now, in the ofis ni. diam is everything. aku prefer cakap dgn bos ka, dgn pacik2 tu dri ckp dengan ahkak-ahkak yg derrr :p dearest kakak - you know what. everyday aku harap mood kau akan salu ok. dtg ofis dgn snyum lebar mcm kambing, bukanlah bermaksud untuk menjadi gila, ckp bgus2 dgn semua org, tidak memperlekehkan seseorang tu biarpun kau benci dgn dorg., u know what,.. u think of peoples negative side. dan secara xsedar it goes to you jugak kn. ? 

aku dtg ofis ni utk study, untk praktikal bukan untk lihat kau mcm tuu. really forgive me :) i know u're the best of course . 





yeah :) keep moving eraa. :)

okeh bye salamm uoollss :)






No comments:

Post a Comment

assalamualaikum my Bumblebeee